top of page
  • Elisabeth og Ruske Sara

Tittei...


... bare prøv å ta meg ;)


God tirsdagskveld! Denne trivelige krabaten ser ut til å ha flyttet inn i jordkjelleren under huset så i dag fikk jeg lurt meg til et lite bilde :) Håper jeg kan få til noe bedre på sikt, men den må bli trygg på meg først. Heldigvis er den mer nysgjerrig enn redd ;)


I dag har det vært jobbdag, men siden vi var på skitur i går har hundene vært rolige. De fikk seg også en kveldtur med matfar opp på åsen så de kan ikke klage :) Ellers har været vært bra. Den som bare hadde vunnet i Lotto så en kunne vært på tur hver dag når det var flott vær :) Vinner jeg er det sikkert etter at jeg blir pensjonist :D


Ønsker dere en fortsatt fin kveld og jeg skal hilse fra Ruska og lillesøster <3

16 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page