top of page
  • Elisabeth og Ruske Sara

Fjelltur!


God søndagskveld, folkens!


Ruska her! Både i går og i dag har vi vært på fjelltur! I går var vi ute i 2 timer i skikkelig vindvær, mens vi i dag var ute i 2,5 time i nydelig sol og nesten vindstille vær :) Humøret var bra på hele gjengen, men lillesøster og jeg hadde virkelig IKKE lyst til å posere i dag! Det ser dere sikkert på dette bildet for dette var noe av det bedre matmor tok ;) Lillesøster ville bare rulle seg, kose med matmor og var generelt ikke mottakelig for kommandoer. Jeg hadde som vanlig mest lyst til å løpe både hit og dit, men jeg sitter som regel når jeg får beskjed om det. Men som dere ser på bildet så oser jeg ikke akkurat av lykke når jeg må sitte slik og jeg orket ihvertfall ikke posere. Da er det bedre å jobbe med brunfargen ;) Uansett hadde vi en kjempefint tur alle fire og nå skal resten av kvelden nytes horisontalt i stolen ;)


Ønsker dere en fin fin søndagskveld <3


Ruskekos!

12 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
bottom of page